perjantai 7. helmikuuta 2014

Valokuvatorstai 313

Talvista torstaita Valokuvatorstaista.

Tällä viikolla haastesanana on Lukossa

Naapurini ilmoitti minulle syksyllä että hän on laittanut omia kukkiaan minun kellarikomerooni, koska oli huomannut sen tyhjäksi ja siinä ei ollut lukkoa. Mitä siis saat, jos ei ole kellarikomerot lukossa :P Minuntapauksessa on siis  naapurin isännän kukkapenkki osittain talvehtimassa, koska sen oma on jo liiankin täynnä samasta syystä. Kaikki muukin tavara siellä on joidenkin muiden sinne laittamaa. Vain tuo sininen saavi on periaatteessa minun, koska se sisältyy tuon kellarikomeron alkuperäisiin tavaroihin, joka kuuluu jokaiselle asukkaalle.

Lisää kuvateksti
Lämmin varasto on sentään lukossa, mutta sekin on niin heppoisesti kiinni että se ei ole kuin rehellisiä varten lukossa, jokseenkin kuka haluaa varastaa minun peltivanteilla olevia sakkokuviolla jo olevia kesärenkaita?
Lisää valokuvia aiheeta lukossa Valokuvatorstain sivulta.

4 kommenttia:

  1. Lukko olisi pitänyt komerosi omaa tarpeetonta, näköjään, käyttöä varten. On se kiva, että olet niin mukava naapuri! Pidän haaste kuvien mukana olevista tarinoista, vaikka kuva one kuulema tuhat sanaa :)

    VastaaPoista
  2. Mukavasti pongattu lukittu ja lukisematon ♥

    VastaaPoista
  3. Kiva vastaus... hyvät kuvat ja teksti, joka antaa lisäarvoa postaukselle. Tykkään :)

    VastaaPoista
  4. Ei minulla ole kellarille käyttöä, ellen laita lemmikkejäni sinne horrostamaan. Marjat, hillot ja mehut pakastan, kun pakkasissa tilaa kerran nyt on

    VastaaPoista