keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Selvennystä tunnisteisiin.

Laiteskelin itse nuita tunnisteita viimeinkin nuihin minun kuviin. Tässä vähän selvennystä mitä mikäkin tarkoittaa, kun minun logiillani on kaukana tavan maantientallajan järjenjuoksusta. Ei tavan tallaaajan järenjuoksussa vikaa, mutta minulla se piuhat ennemminkin on ristissä :D

Erätarinoiden alle tulee metsästys, ja muuten metsäreissut, vaellukset ja osa partion tarinoistakin, semmoiset, jotka voidaan laskea ERÄJORMAILUKSI :D

Itse tehtyjen alle tulee ne minun suuret askartelut ja tekemäni työt, joissa on jotain kerrottavaa, kuten nämä kynttilälyhtyjen sähköistykset ja itsetekemät ruokani, jotka tänne blogiin on päätynyt.

Partiossa nyt ei pitäisi olla niin hirveästi selitettävää, partioreissuja ja niistä tulleita kuvia ja tarinoita.

Persikkakarhu... Eli siis tänne tulee ne minun henkilökohtaiset jorinat, jotka koskee minua, eli siis minun henkilökohtaiset esittelyt, kuvat jossa esiinnyn, tarinoita minusta...

Reissut kansion alle tulee ne lyhyet tai pitkät reissut kotoa pois, Matkailu, kuvausreissut jonnekkin muualle kuin arkisiin paikkoihin.

Ruoka, tarviiko sitä sen enempää selittää, ne blogit, jossa käsitellään rakasta aihettani ruokaa :P eli siiis ne itsetehdyt tai toisten tekemien annosten tarinat...

Valokuvat kansion alle tulee ne kuvat ja tarinat, joissa valokuvaus on ollut pääasiana, eli siis nämä minun kuvausretket lähimaastoihin tai työmatkalla kuvaamaan pysähtymiset...

Valokuvatorstai. Tänne tääs kuuluu tuon Valokuvatorstan innoittamat haasteet, joihin olen osallistunut.

Toivottavasti tämä lyhyt ja ytimekäs täysin asiasta harhaileva hakemiston selvennys raottaa edes jonkinverran sinulle minun järjenjuoksua ja helpottaa sinulle iheutunutta suurta päänvaivaa, joka on tullut epäselvien tunnisteideni käytön takia... Lista muuttuu ja elää, muta toivottavasti ei hengitä koska sillon se olisi jo elävä olento... ja kuten taas huomattiin harhautui se lusikka naapurin puurokupille, joten näihin tunnelmiin Persikkakarhu taas kuittaa!

PS. Savolainen ukko männöö vaekka läp harmoon kiven, viksump immeine olis sen älynnä kiertee...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti